vineri, 18 iunie 2010

Rihanna




















Am menţionat de mai multe ori că sunt fan Rihanna. Acum aş dori să argumentez de ce. Sincer? Prima oară am remarcat-o datorită frumuseţii ei. Trebuie să recunoaştem că toţi prima oară asta am remarcat. Apoi am început să îi ascult piesele şi versurile ei pur şi simplu mă fac să simt exact ceea ce melodia vrea să spună. După asta, am remarcat glasul ei care m-a impresionat. Nu o fi cea mai bună cântăreaţă din lume, şi poate nici cea mai frumoasă femeie dar ea are toate acestea combinate, ceea ce o face extrem se specială.
Nu cred că voi înceta vreodată să fiu fan al ei şi tot ceea ce mai doresc de la ea este să o văd ca actriţă. Consider că ar fi una foarte bună, şi trebuie să spun că scurta ei interpretare din filmul Bring It On: All or nothing a fost bună.
Sper că v-am convins şi pe voi că ea este un idol bun pentru orişicine şi că nu face parte din grupul vedetelor care s-au lansat prin prostime...!

Niciun comentariu: